Thursday 1 March 2012

life must go on so cheers for me beybeh :D




hey hey .yeah . rindu kau belogg . lama tak ngadu kat kauu :) today , nak cerita pasal minah poyo plus hipokrit tahap yang takde tahap dah .haha aku tak faham lah apa masalah dia sampai dia BENCI sangat dengan aku . membe membe cakap , kita tak boleh lebih sikit dari dia . perghh ! pergi mampuss sama kau . sikit aku tak heran lah pompuan ~ kalau mcm tu baik kau buat dunia kau sendiri . kau nak stay atas je kan ? haha. okey la tu ( sambil letak kedua tangan atas bahu and mata naik ke atas ) untung kau jah . . .  muahaha :D  jeles lettuw. tak boleh tengok kebahagiaan aku dengan dia ? SHIT mutafakaa sial .peduli hapaa aku =oo=' so kalau jumpa aku kat mana mana . jauhkan diri kau ye , thank you awak :D nasib kau dah block aku , kalau tak .hari hari aku tambah dosa kerana kau pompuan . JELES LETTUWW AKU COMEL DARI KAU ? MCAM GIRL ATAS NI . TENGOK BETUL-II .  NI AKU LAH. HAHA :DD

No comments:

Post a Comment